wtorek, 14 czerwca 2011

Opakowania na prezenty

powstały aby przykryć skromną zawartość.
W torebce ukryły się cukierki a mniejsze zawiniątko okryło chustecznik i broszkę.



Kwiaty naszyłam na reklamowy haft alkoholu.




Na wesele mojego synka przygotowałam sobie biżuterię.
Prezentuję ją na żyrafie zrobionej przez mojego tatusia.












Zrobiłam ecomeenki - czekają na odbiór przez nowych właścicieli.



Na koniec pragnę przedstawić nowego mieszkańca - malutki aloes.



To tyle na dzisiaj .
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

4 komentarze:

  1. Kocham takie drobiazgi w dodatku zrobione ręcznie.
    Odpukać...niech aleosik rośnie na zdrowie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. biżuteryjny komplecik skromny i bardzo ładny!!!

    z pewnością będzie ślicznie się prezentował

    ciepłe pozdrowienia Ci przesyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna biżuteria, a reszta tez jest piękna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń