czwartek, 14 listopada 2013

Nagroda od Mrumru i kolejne wyzwanie w Szufladzie

Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka od Mrumru z wygraną w wyzwaniu.
Pachnąca pysznymi herbatami i ziołami będącymi dodatkiem do ślicznych świeczników wykonanych rączkami Mrumru.
Dziękuję :)


Kolejne wyzwanie w Szufladzie
Wyzwanie #14 "Na jesienną chandrę
zbiegło się z robioną przeze mnie chustą.
Jest cieplutka mimo dziur i bardzo spodobała się Waleremu.
Spełnia warunki więc zgłaszam ją do konkursu.


Tak prezentuje się na manekinie.


Dziękuję za odwiedziny
Elżunia

4 komentarze:

  1. Śliczna jest ta chusta, idealna na jesienną chandrę. Życzę Ci Elżuniu powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. super ta nagroda ;) świeczniki cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej.
    Ja w Szufladzie nigdy nic nie wygrałam. Też startuję z chustą w tym wyzwaniu, jednak na nic nie liczę.
    Widać nasze kociambry jak i wszystkie są fanatykami rękodzielnictwa. Jednak ja musiałam zamknąć pokój, w którym suszyłam chustę. Mój ścicha pęk na pewno powyciągał by szpilki. Mój pierwszy Miau specjalizował się w tym jednak nigdy nie połykał z Miłkiem obawiałaby się najgorszego. Mojej koleżanki kot połknął igłę, która wbiła mu się w podniebienie. Koty są nieprzewidywalne.
    Jednak rękodzielnicze szaleństwo w oczach jest.
    Pozdrówki i pogłaskanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna chusta! Pięknie dobrane kolory :) patrząc na nią chętnie bym się w nią zamotała .... ;-) Pozdrawiam!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń