wtorek, 10 czerwca 2014

Urodzinowa Niespodzianka-do 30.08.2014-Zapraszam do zabawy :)

Ponieważ jest lato ,pora wypoczynku.
Wydłużam okres zapisów do końca sierpnia


Dzisiaj mijają cztery lata od napisania pierwszego posta.
Tak już cztery lata trwa moja przygoda blogowa.
W tym czasie zyskałam stu obserwatorów,opublikowałam 139 postów i otrzymałam ok. 620 komentarzy.
Poznałam wiele zdolnych i przyjaznych kobiet które podziwiam i są dla mnie inspiracją.

Z tej okazji przygotowałam niespodziankę.

Zasady są takie:
-Komentarz o chęci udziału w zabawie pod tym postem.
-Podlinkowane info ze zdjęciem na blogu.
Można info dodać na FB wtedy proszę w komentarzu podać link.
-Miło mi będzie
[nie jest obowiązkowe] jeśli dodacie mój blog do obserwowanych lub w bocznym pasku do blogów które odwiedzacie {bloger pozwala obserwować tylko 300 blogów}


Zapisy trwają do 30.08.2014r godz.24:00
Wyniki ogłoszę 31.08.2014r wieczorem.

Niespodzianki są dwie-najpierw wybiorę osobę która otrzyma to:


Po korekcie wybiorę osobę która otrzyma to :


Ponieważ Wydłużam okres zapisów do 30 sierpnia 2014r
Przygotowałam trzecią niespodziankę :)


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zabawy :)

30 komentarzy:

  1. chętnie się zapisuję do zabawy ;) zaraz dodam banner i podlinkuje

    http://sztukadecoupage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w zajączku ;)
    Może ze wzajemnością, czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajączek jest cudowny!
    Chętnie zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek dodany do bloga i podlinkowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pieknej rocznicy :)
    Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    Banerek na moim blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna okazja :)
    Życzę Ci dalszych lat udanego blogowania i nowych cudownych prac ♥
    Banerek dodany :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elżuniu gratuluję 4 latek wow to bardzo dużo i życzę samych sukcesów weny twórczej, mnóstwa pięknych prac jakie tworzysz i ciągłego nieustannego twórczego rozwoju. Banerek na pasku bocznym bloga divianaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dopisuję się ale banerek dodam jutro dopiero wiec może przedłużysz tak jak wspomniaaś w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuje się i ja, może tym razem dopisze mi szczęście. Banerek dodany. Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Staję i ja :) dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się, bo swoim zającem przypomniałaś mi dzieciństwo :) Ponad ćwierć wieku temu (gdy w czasach PRL nie było wielu rzeczy, większość szyło się ręcznie, ze zdobycznych materiałów) miałam podobnego Kicaka, którym do łez rozbawiałam młodszego braciszka :) Więc chciałaby obdarować podobnym inną kilkuletnią dziewczynkę :)
    Podlinkowany banerek umieściłam na sutasz-agi.blogspot.com
    Gratuluję pięknej rocznicy blogowania i zapraszam na podobne candy do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  11. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W blogowym świecie poruszam się dopiero od roku więc 4 lata wydają mi się bardzo długim czasem. Gratulacje i powodzenia na następne lata:)
    Gdzie zwierzaki tam ja, chętnie wezmę udział w Twoim candy i zapraszam na moje:)
    Pozdrawiam
    Shirohana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje link do bannerka http://shirohana-s-place.blogspot.com/

      Usuń
  13. Gratuluję tych 4 lat :) kiedy ja będę obchodzić taką rocznicę...
    zgłaszam się :)
    banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    obserwuję jako Sandi Cullen
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Staję grzecznie w kolejeczce i zapraszam na moje Candy :)
    http://arteria-art.blogspot.com/2014/07/siostrzane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze serdecznie gratuluje 4 latek to juz szmat czasu:)
    A po drugie bardzo chętnie staje w kolejce po te cudaczki:)
    Baner juz widnieje na moim blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Cudeńka takie że aż szkoda by było się nie zgłosić :)
    Baner umieszczone i link także :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, jakie tutaj cudeńka! Z przyjemnością dołączam do zabawy i liczę na szczęście :-) Gratuluje serdecznie czterech lat blogowania i życzę sto razy tyle! :-) Pozdrawiam ciepło! www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i ja spróbuję. Pozdrawiam www.bawelnianyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. z okazji czwartej rocznicy na blogu chciałabym Ci życzyć znalezienia czterolistnej koniczynki aby Ci mnóstwo szczęścia przyniosła, złotej rybki aby spełniła Twoje 3 największe życzenia oraz takiej weny abyś miała co robić przez kolejne lata i chwaliła się na blogu wszystkim co stworzysz :)

    Piękne rzeczy są do wygrania - jestem pod wrażeniem.
    Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki:)

    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne Candy:) z miłą chęcią biorę udział w zabawie :)
    info ze zdjęciem na blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/.
    info na FB https://www.facebook.com/photo.php?fbid=725300874174355&set=a.453288738042238.89384.100000833476026&type=1&theater

    blog dodany do obserwowanych i do blogów które odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również ustawiam się w kolejce. Może szcęście uśmiechnie się do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również przyłączę się do zabawy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękności! :) Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie sposób się nie skusić! Witam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja się zapisuję po takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam się do zabawy, piękne prezenty!, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję kolejnej rocznicy i wytrwałości w blogowaniu. Zgłaszam się do twojej zabawy , urocze prezenty przygotowałaś. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. urocze są! :) zgłaszam się i gratuluję rocznicy :) banerek zaraz będzie tu: http://madebymadamewu.blogspot.com poza tym zaobseruję i nieśmiało zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń