środa, 23 marca 2011

Anielina

Przez ostatnie dwa tygdnie powstawała Anielina dla mojej koleżanki.
Miała to być niespodzianka więc najpierw dylemat: jaki kolor sukienki ?...jakie włosy?...co ma trzymać w rączkach?....
Jedno było wiadome ma być nieduża.
Ma więc 28 cm wysokości.



Sukienka niebieska w drobne kwiatki.Beżowe anilanowe włosy.



W rączkach trzyma serduszko z kotkiem, jako że jej nowa właścicielka lubi i ma kotka.




Tu Anielinka wskakuje do torebki w której powędruje w świat.



Zdjęcia nie są najlepsze...ale cóż lepszych nie będzie....
Anielinka już u nowej właścicielki....i co mnie bardzo cieszy spodobała się od pierwszego wejrzenia.
Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnych snów :)

9 komentarzy:

  1. Urocza!Ma śliczną buzię i włosy!I tak starannie wykonana!Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,Elu:-)
    Sliczna Anielinka Ci wyszla a jak mniejsza to stopien trudnosci wzrasta:-)Piekna sukienka-taka wiosenna i te wloski w loczkach.KOlezanka na pewno bedzie happy:-)
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna anielinka ,pieknie ubrana ,a serduszko z kotkiem super dopełnia całości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam że już wyraziłam swój zachwyt. Moja pomyłka, śpieszę więc ten brak nadrobić :)
    Pięknie Ci wyszła, włosy dla niej superowe wybrałaś - burza loków, oczka uwodzicielskie :D I jak mogłaby się nie spodobać?

    OdpowiedzUsuń
  5. ANIELINA JEST ANIELSKA!!!! Elżuniu, GRATULUJĘ i zazdroszczę koleżance!
    pozdrawiam
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza jest, a sukienka w kwiaty, tylko jej pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps. zapraszam na candy wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace tworzysz.Pozdrawiam, będę czeciej zaglądać i podziwiać Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń