wtorek, 17 stycznia 2012

Dalsze ćwiczenia

nad sobą.Powiedziałam A teraz "mówię" M.
Liczę krzyżyki ale się nie poddam i literka powstanie.
Zdolność-Tworzenia trafnie zauważyłaś ,że nie jest to haft płaski ( mam braki w nazewnictwie). Chodziło mi o to, że haft krzyżykowy nie daje swobody, musisz pilnować krzyżyków, bo zachwieje się cały układ. A haftując sznureczkiem, łańcuszkiem czy kropeczkami masz pewną swobodę, możesz dodać listek lub kwiatek, przesunąć element i haftować dalej….





Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Zgadzam się całkowicie. Kreacji to tu nie stworzysz. Jednak niektóre panie tworzą na bazie zdjęć ze swoich ogrodów, dzieci i też obserwacji z natury.
    Myślę, że źle przyjęłaś moje uwagi, nie chodziło mi o krytykę nazewnictwa. Zresztą czasem na jeden rodzaj haftu jest kilka nazw. Ja jeszcze bardzo lubię haft czarny, który podobno był wymyślony po to, aby nie było widać brudu na białych kołnierzykach,
    Odnośnie krzyżykowego najbardziej cenię sobie te na płótnie i lnie, właśnie takie jak wyszywasz. Te na kanwie, to trochę chałtura.

    OdpowiedzUsuń