środa, 15 grudnia 2010

Candy z radości :)

Kochane i kochani moi mam zaszczyt podzielić się z Wami moją radością i obdarować Kogoś drobnym upominkiem.
Jego skład to:
dwie broszki zapakowane w pudełeczko,chustecznik,ecomeenek- to moje wytworki
oraz przydasie:mulinka i koronki po ok.3m każda.

Zasady standardowe i ogólnie przyjęte :

1. Proszę o zostawienie komentarza pod tym postem z deklaracją chęci wzięcia udziału w zabawie.
2. Umieszczenie podlinkowanej informacji z fotką u siebie na blogu (jeśli się takowy posiada).
3. Oczekiwać... :)
Na zgłoszenia czekam do 12.01.2011r.do północy.
Losowanie 13.01.2011r.






Poniżej przedstawiam Wam powód mojej niezmiernej radości.
Chwalę się :))))
Pozytywnie zdany egzamin państwowy na prawo jazdy.
Jestem z siebie dumna, to nic,że za czwartym razem.
Każdy egzamin był dla mnie lekcją.Po trzecim niezdanym,jak wiecie,trzeba wykupić pięć godzin lekcji jazdy i szczęśliwym zrządzeniem losu i dobrych ludzi trafiłam do szkoły GDprawko i tu z tego miejsca z wielką radością robię jej reklamę:)
Profesjonalizm w każdym calu,obrazowe tłumaczenie,cierpliwość i spokój.
Wyobraźcie sobie,że jak jechałam na egzaminie to w uszach "słyszałam" spokojny głos instruktora Adama co i jak mam robić - to się nazywa skuteczne nauczanie.


56 komentarzy:

  1. Hej,Hej-SWIEZO UPIECZONA ADEPTKO SZTUKI KIEROWANIA AUTKIEM:-)))
    GRATULACJEEEE!!!
    Ja w zyciu nie zrobilam prawa jazdy,bo ja wiem do czego sie nadaje.do tego akurat nie.Mam tak okropnie niepodzielna uwage,ze wrzucam na oczka klapki,jak kon i widze tylko to,co mam przed nosem.Stad ta moja 'precyzyjnosc'.Ryje wiec tym nosem dotad,az doprowadze sprawe do konca a kierowca musi miecz oczy dookola czachy i robic setki roznych rzeczy na raz.Po pierwsze odkrecilaby mi sie glowa,po drugie-wszystkie slupy bylyby MOJE:-)Wiec ja zalatwilam sprwe inaczej:najpierw zakupilam sobie kierowce:-)))a potem swiezutka,prosto z salonu Toyotke Yaris...i po zawodach!:-)))
    Elu Droga: ja oczywiscie kocham te Twoje wytworki i TY o tym wiesz doskonale,wiec sie ode mnie tu nie opedzisz-ja MUSZE WZIAC UDZIAL W TWOIM CANDY-co czynie niniejszym a Ciebie sciskam serdecznie,no i..jezdzij Sobie zdrowo!:-)a ja tymczasem moze wygram taka piekna,organzowa brosze...?:-)
    -Caluski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżuniu!gratulacje !!!
    za którym podeściem udało ci sie zdać?

    Na candy się zapisuje bo akurat wszystko mi się przyda z tego co proponujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo!
    Serdecznie gratuluję!
    No to teraz od razu za kółko i jeździj! Jak najwięcej! Mówi Ci to "stara kierownica" z 25-letnim stażem ;-)
    No i zapisuję się na rozdawajkę :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratuluję! I na to przesympatyczne candy zapisuję sie :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdanego egzaminu ;-)) na słodkości się zapisuję ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! To jest wspaniały powód do szczęścia - mój mąż ma ogromny problem ze zdaniem.. Bardzo się boję następnego egzaminu, boję się, że jak teraz mu się nie uda to się podda :( Pozdrawiam i zapisuję się na słodkości

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję, prawo jazdy teraz to wolność!!! Korzystaj z niej;-0
    Chętnie wezmę udział w rozdawajce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! ja też tak od razu nie zdałam i wiem co to znaczy ;) a w kolejce też się ustawiam :) www.filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Zapisuje się na candy!wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też przesyłam gratulacje i staje w kolejce po cukierasy. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, ja zdawałam to brzuch mnie już wyprzedzał
    teraz jeździj, ja miałam przerwę i powrót wcale łatwy nie był !
    na słodkości się piszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę dobrych dróg :) a słodkości cudne

    OdpowiedzUsuń
  13. Gumowych słupków ;)
    Dołączam do candy i pozdrawiam :)
    Wesołych Świąt, a w zasadzie ich końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. Faktycznie trafić na dobrego instruktora, to cud ...

    Przyłączam się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zdania egzaminu i życzę radości bycia kierowcą:) I ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam:) www.avonlea.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zdanego egzaminu, wiem jakie to stesujące. Dołączam do kolejki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję prawka i z przyjemnością się zapisuję na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczekuję:)
    I GRATULACJE!!!
    agnzimka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zdanego egzaminu ;)
    I chętnie zgłaszam się do zabawy ;)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  20. Staję w kolejce ;) A zdanego egzaminu serdecznie gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, a na candy się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez gratuluję a na cukierasy mam ogromna chrapkę :)

    http://issolaaaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale Elżuniu! Serdecznie gratulują bo to niewątpliwie powód do radości :) A ja czekam na swoje pięć minut szcześcia w Twoim candy i grzecznie ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Komentarz zostawiam
    stosowną notkę na swoim podwórku umieściłam
    Oczekuję...
    a Prawka zazdraszczam ogromnie - Gratuluję
    http://anetakam0.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyłączam się do zabawy

    zapraszam też na candy

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję serdecznie zdanego egzaminu.
    Słodkości takie przygotowałaś, że nie da się ich ominąć ot tak - staję w kolejce i ja :)
    Dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje!!!! Teraz tylko wsiadaj do auta jedz!!! Brawo!!!

    Super prezenty dla nas przygotowals zglaszam sie z przyjemnoscia!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja serdecznie gratuluję :) I się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję!
    Z chęcią się zapiszę na super Candy!
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj .
    Ja również za czwartym razem i to w ostatni dzień testów było zdałam , ale to 10 lat temu .
    Przyciągnęły mnie tu koronki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo to gratuluję zdania egzaminu!!:)Sama niedawno zdawałam,więc wiem jak to jest..I oczywiście ustawiam się w kolejce po candy!;)Mój e-mail:agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. ja się zgłaszam! :)

    http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja spróbuję szczęścia i stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. OJ CUDEŃKA! ZAPISUJĘ SIĘ I RÓWNIEŻ ZAPRASZAM DO SIEBIE NA CANDY I WYMIANKĘ

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznosci,zapisuje sie http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. hello$ swet candy$ I want to play with you...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  37. To ja się z tej radości zapiszę na candy :)


    http://miedzyciszaacisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce po candy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. super, że zdałaś:), moje szczere gratulacje:)
    ja w dniu, w którym zdałam swój egzamin na prawo jazdy założyłam mój blog, tak byłam z tego faktu zadowolona i przeszczęśliwa:)
    a na Twoje przydasie z przyjemnością się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie mogę się na to zdecydować...Za to na candy się piszę na 100 %

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję zdania prawka ;)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po te prezenciki :)
    http://olinka85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja także gratuluję i zazdroszczę jednocześnie bo prawka jeszcze nie posiadam,a bardzo bym chciała.
    Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  43. No kochana gratuluję zdania egzaminu na prawo jazdy :) ja się boję nawet zacząć kurs :) z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Wielkie gratulacje! Zajmuję miejsce w kolejce i pozdrawiam : >

    OdpowiedzUsuń
  45. Hola me llamo Chechi soy de Peru, me gustaria participar en tu sorteo, de ya te llevo a mi blog, mi email: xexi2009@hotmail.com

    saluditos

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz powód do radości. Gratuluję!
    I po fanty też się zapisuję.

    Pozdrawiam i zapraszam chętnych do siebie, bo też ogłosiłam candy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Również gratuluję, też zdałam za czwartym razem i nie żałuję - nauczyło mnie to pokory, a i satysfakcja większa, prawda? Broszki cudowne, ja też próbowałam, ale córka twierdzi, ze są do niczego, w razie wygranej miałabym się na czym wzorować:) a i chustecznik by się przydał - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się na candy :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Chciałabym wziąc udział! stardoll-styles-2010.blogspot.com/2011/01/giveawaye-po-raz-kolejny.html ,- tu znajdziesz info nt. twojego candy
    michalina96@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluje! Oczywiście się zapiszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. komentuję. notkę dodałam w pasku bocznym. teraz oczekuję... według zaleceń :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale mam szczęście dziś 12 wiec jeszcze zdążyłam :) Staję w kolejce
    http://agness-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluję i zgłaszam się do zabawy :)
    http://przykubkukawy.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  54. I would like to play,too...:)
    betikarauski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń