środa, 19 stycznia 2011

Dominiki pomysł NA:)) i wymiankowa radość

Dominika ogłosiła projekt-wyzwanie wspierający zakup indeksów dla dzieci.
Rozesłała sukienki wykonane przez siebie i chętne osóbki miały na ich bazie stworzyć jemiolki.
Poniżej moja jemiołka.






Dzisiaj spotkała mnie wielka wręcz dziecięca radość.
Spontaniczna wymianka z Agatowym Polem sprawiła mi ogromną przyjemność.
W zamian za moje marne chusteczniki dostałam nie lada śliczności. Miała być zakładka, otwieram kopertę a tu wyskakują kolczyki i mulinki i urocza pocztówka Serdeczne dzięki.
Jeśli macie chęć na coś co wyszło spod jej zdolnych rączek to odgadnijcie zagadkę.Ja niestety nie znam odpowiedzi:(





Serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe memu sercu komentarze:)
Spokojnych snów:))

7 komentarzy:

  1. Ładna buźka i lewituje jak prawdziwa anielica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamień spadł mi z serca :) Bardzo się stresowałam czy Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. konteplacyjny aniołek
    taki przytulaśny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sobie poradziłaś z wyzwaniem Niki :)
    Ja też się zgłosiłam,ale wciąż brakuje mi pomysłu. Patrząc na jemiołki Niki i Twojego mam coraz większą tremę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielinka czy tez 'Jemiolka' wyszla Ci,Kochana Elu baaardzo anielska-ma przepiekna,zamyslona twarz i swietne wloski.
    Caluski-Halinka

    OdpowiedzUsuń
  6. :-)))już chwaliłam prywatnie w mailu :)
    śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elżuniu, marne chusteczniki?? Jak możesz tak pisać?! One są wspaniałe, teraz gdy mam je w ręku i widzę jak są wykonane, jakie piękne materiały użyte, mogę ze stanowczością powiedzieć NIE ZGADZAM SIĘ NA TAKIE OKREŚLENIE. Chusteczniki są wspaniałe. Ogronmie Ci dziękuję.
    Sprawiłaś mi dużo radości tym prezentem!

    OdpowiedzUsuń