sobota, 8 stycznia 2011

„Gotyk i jego tajemnice”

Zabawa zorganizowana przez Arteemid Biżuteria
Mam nadzieję,że moja praca spełnia warunki.
Chustecznik i etui do kluczy wykonane z czarnego materiału a ozdobione są czerwoną koronką i organzynowymi kwiatkami.
Ostatnie zdjęcie jest najbardziej kolorystycznie zbliżone do ogyrinału.





To na tyle.
Pozdrawiam i dziękuję za liczne odwiedziny i udział w moim candy.
Odebrałam już prawko i jeździłam parę razy pod bacznym okiem mojego synka.
Spokojnych snów.

3 komentarze:

  1. Świetne!szczególnie pomysłowe jest etui na klucze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,Elu:-)
    Etui baaardzo gotyckie.Czern w polaczeniu z frywolnym rozem koronek i organzowych kwiatow.'Przeciwwaga' zgodna z kanonem-ciezar i mrok czasow,strzelistosc gotyckich katedr i...koronkowe rozety,oraz witraze w oknach:-)To wlasnie reprezentuje Twoje Etiu na klucze.Jest naprawde piekne.
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotyckie jak nic :)

    śliczne :))

    ciepło pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń