środa, 12 stycznia 2011

Wyniki

Witajcie
Tak szybciutko przed pracą... no nie mogłam sama się doczekać...
Dziękuję za gratulacje , nadal jestem nieskromnie z siebie dumna.
30-go grudnia odebrałam prawko i jeżdżę, krótkie dystansy po mieście i okolicach.
Dziękuję za liczny udział w zabawie.
Wykorzystałam do losowania random.org - wynik na zdjęciu



Wygrała Darsi



Kochana gratuluję i czekam na Twój adres pod elzuniap@interia.pl

Jeszcze raz gorąco dziękuję za miłe i serdeczne słowa
Pozdrawiam cieplutko
Elżunia

12 komentarzy:

  1. Dziękuję! Przewspaniały początek dnia :) Bardzo, bardzo uszczęśliwiła mnie ta wygrana. Jeszcze raz ślicznie dziękuję! Daria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęścia i wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję zwycieżczyni. A Tobie dziękuję za zabawę. Miałam ogromną nadzieję na ten piękny chystecznik :D - od dawna o takim marzę a nie potrafię sobie uszyć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni:) i dziękuję za zabawę, miło mi było poznać tak zdolną osóbkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULACJE ZWYCIEZCZYNI-hheeee:-)))Nastepnym razem bede to JA:-))
    Dzieki,Elu za dobra zabawe i POZDRAWIAM SERDECZNIE
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  8. Darii gratuluję!
    Za zabawę dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje prawka:)I dzieki za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie dziękuję za odwiedziny i urocze słowa w komentarzach z okazji mojej drugiej rocznicy blogowania.
    To takie miłe dla mojego serca.
    Wspaniale,że jesteś i mnie odwiedzasz,to dodaje mi twórczych skrzydeł i mobilizuje do twórczego działnia.
    Posyłam moc uścisków i buziaczków pełnych wspaniałych myśli;)

    OdpowiedzUsuń