niedziela, 13 maja 2012

Candy urodzinowe

Witajcie serdecznie. Niedługo miną dwa lata mojego blogowania i z tej okazji przygotowałam dla Was niespodziankę. Aby wziąć udział w losowaniu proszę o pozostawienie komentarza do niniejszego wpisu i w przypadku Osób posiadających blog o zamieszczenie na bocznym pasku podlinkowanego poniższego zdjęcia. Osoby nieblogujące proszę o dodanie do komentarza adresu e-mail. Miło jak zostaniesz Obserwatorem Zabawa trwa do końca 30 czerwca 2012 roku. Dzień później przeprowadzę losowanie i ogłoszę wyniki zabawy. Zapraszam :-)
Oto szczegóły: Dwa chusteczniki
Dwie broszki
Woreczek z suszoną lawendą pomalowany z obu stron.
Oraz miś
Pozdrawiam Wszystkich :) W zabawie biorą udział : 1.Kasia , 2.Zdolność-Tworzenia,3.Anko , 4.Zula ,5. AgatowePole,6. Barbaratoja , 7. Myszelka ,8. Sharona, 9. Wiewióra , 10. Isabell , 11. Vivien ,12. Vikula ,13. Robótki babci Tereski , 14. OliwkaEwka , 15. Anka , 16. Paulinka , 17.Anna Arteria , 18.Selfisi . 19. Inga , 20 .Lapappilon , 21 .Skimmia , 22 .Wildflower , 23. Soul10 , 24.Raeszka , 25.

27 komentarzy:

  1. Zapisuję się :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedziałaś pierwsza. Jeśli chcesz mieć ten kapelusik, proszę podaj mi swój adres pocztowy na e-mail.
    Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety i ja na Fejsie szczęścia nie miałam.Pozostaje mi potupać do sklepu i sobie ją kupić- bo muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W taki razie czy jak ją kupisz i obejrzysz dasz znać czy warto zainwestować w nią 50 zł bo chyba tyle kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zapisuję. Co prawda Twoje chusteczniki posiadam i mają się świetnie, ale są super i chętnie przygarnę kolejne :) oczywiście jak się do mnie szczęście uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatowe Pole pisze:Ja też się zapisuję. Co prawda Twoje chusteczniki posiadam i mają się świetnie, ale są super i chętnie przygarnę kolejne :) oczywiście jak się do mnie szczęście uśmiechnie.
    Taki komentarz miał się pojawić pod postem-jakiś zły chochlik tu namieszał :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Elżuniu za czujność, dopiero dziś przeczytałam Twojego maila :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez się dopiszę, świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne candy, dołączam do udziału w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się z chęcią! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. a nóż łyżeczka .... może mi się uda załapać na te cuda??? pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatuszki są wspaniałe a misio to słodziak dlatego z ogromną przyjemnością się zapisuję:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. Zapraszam do mnie na cukierka

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie, zapisuję się na takie słodkości. Banerek pozostawiony na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miłą chęcią się zapisuję. A może się uda.
    Zapraszam na mego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. zglaszam się :)
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    super prezenciki pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zapisuję się na Twoje candy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopisz i mnie! Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga, dołączam do obserwatorów. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :D
    tu banerek --> selfisi.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  21. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności oferujesz więc ustawiam się w kolejce :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudowności:) Jeśli można to też chętnie się po nie zgłaszam mimo, że tak na ostatnią chwilę... Piękne są te rzeczy, a w misiu zakochałam się od pierwszego wejrzenia:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Misiek jest rozbrajający :).

    Chętnie się zapiszę na Twoje candy :).

    OdpowiedzUsuń