piątek, 25 maja 2012

Podusia dzięki uprzejmości Inno

Zastanawiałam się co tu zrobić mojej bratanicy na urodziny. Biłam się z myślami , no i stało się . Po raz kolejny Odwiedzam blog Inno , i nie mogę oderwać oczu….Patrzę na pełne wdzięku kobiety …. Oj spodobała by się taka poducha mojej bratanicy! W te pędy piszę więc maila do Inno z prośbą o możliwość wykorzystania jej wzoru…. Kochana Kobietka ochoczo wyraziła zgodę i prosiła tylko o pokazanie swojej pracy i podlinkowanie źródła wzoru. Co niniejszym czynię i gorąco dziękuję Inno Tobie – podusia bardzo się podobała nowej właścicielce :) .
Kochane przypominam o mojej urodzinowej rozdawajce.Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. bardzo fajny wzór, całkowicie rozumiem zadowolenie nowej właścicielki

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo...! Świetny pomysł z torebką... ;)
    Buziaki Elu :*

    OdpowiedzUsuń