czwartek, 8 lipca 2010

Woreczki na lawendę II

Uszyłam dzisiaj tylko dwa woreczki, bo czas mi jakoś uciekł...
Trochę je udoskonaliłam.Mają tasiemkę do powieszenia.Uszyte ściegiem pościelowym,więc powinny posłużyć długi czas i przypomniałam sobie o metkach.
Myślę Angeliko,że nadają się na wymiankę.





Pozdrawiam Was wszystkie ,serdecznie dziękuję za odwiedziny i dobre słowa.

PS
W tle moja ukochana maszyna już druga (pierwszą zajeździłam - przez trzydzieści lat mi służyła szyjąc ubrania dla mnie i moich synków jak byli mali :)))

11 komentarzy:

  1. i masz tyle lawendy by zapełnić ten woreczek?
    może skapnie coś dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Agajaw
    Przykro mi lawendy mam tylko na sześć woreczków i już jest rozdysponowana:dwa dla mojego tatusia,dwa dla synka no i dwa dla mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jak widać to towar deficykowy
    od zeszłego roku szukam :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku na wiosnę kupiłam krzaczek lawendy,posadziłam w ogródku i w tym roku zebrałam na dwa woreczki,resztę skosiłam u brata ( on ma trzyletni krzaczek ).
    Można też posadzić w donicy na balkonie(na zimę wstawić do piwnicy)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nic nie uszylam :( mialam urwanie glowy z moimi chlopakami dzis jutro cos wykombinuje a woreczki sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej jaka kolorystyka ma byc tych woreczkow ? roz fiolet niebieski czy inny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam
    Wpadłam dopiero z pracy a tu wiadomość.
    Angeliko kochana kolory według uznania.
    Wszystkie Twoje prace są śliczne.
    Widzisz ja nawet nie pomyślałam ,żeby zapytać o kolor,zrobiłam i już,pomyślałam tylko,żeby były wesołe.Żadnej ogłady.
    A Tobie kolory pasują?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiam u mnie serdecznie Lacrime i Różanego Anioła
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  9. http://zaciszemojegodomu.blogspot.com/ zapraszam wybrac sobie 2 woreczki jakie chcesz bo reszta wtrafi na Pchli Targ:)

    OdpowiedzUsuń