czwartek, 1 lipca 2010

Moje pierwsze Candy-wyniki losowania

Witam serdecznie !!!!
Bardzo się cieszę z zainteresowania moim skromnym blogiem i dziękuje za liczny udział w candy ( jak na początkującą to wyśmienity wynik)
Z tej radości wprowadziłam małą zmianę.
Ponieważ AgnieszkaMD spóźniła się.....ale miała małą nadzieje.....
Losowanie będzie dwustopniowe.
Dwa Ecomeenki pojadą do jednej z Was, które w terminie wpisały komentarz.
Następnie dołożę los z imieniem Agnieszki i wylosowana osóbka otrzyma jednego Ecomeenka.






Nagroda główna jest dla Aty





A nagroda "pocieszenia" przypadła Arsarnem




Gratulacje dla wylosowanych!!!!!!
Proszę o wiadomości z adresami.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających .

P.S.
A te paluchy to mojego męża,który "robił" za komisję.

8 komentarzy:

  1. bardzo się ciesze ze się załapałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety! Ale mam szczęście! Super! dziękuję bardzo!
    I już idę słać maila z adresem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za szansę :). I gratuluję zwyciężczyniom :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć nie wygrałam, to zabawę fajną miałam.
    Gratuluję dla wylosowanych. Niech te słodkości
    sprawią im wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  7. o ATa, wygrala gratuluje, szczesciaro!
    Elzuniu, ciesze sie ze mnie odwiedzilas, tak poznalam Twoj blog.
    Tu jest odpowiedz na Twoje pytanie.
    http://ualojka.blogspot.com/2010/07/elzunia-pyta-jak-powstaja-matuchny.html

    OdpowiedzUsuń
  8. oj przegapilam candy !!!Ale pogratuluje zwyciezczyniom!!!! oraz przesylam moc pozdrowien :)

    OdpowiedzUsuń